Headera i morn !

I morn väljer jag ut en headers så passa på !!


Rolig Dag !!

Skolan till 13:10.
Sen va me Arvid,Ida och Jennifer :)
Och nu är kl 15:38 och jag sitter här och har SÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR tråkigt !!
Om ca 40min ska jag till stallet...
Jag skriver mer sen pussss <3
/Sara 28 sep 2011 <3

FriiiiiDrott !!

Idag har jag inte varit i skolan..
Utan jag har varit på fridrott!!
Ni kanske vill veta hur det har gått?!
När jag sprang 60m kom jag 2:a i "typ" prov-saken !! (haha)

Och kom INTE till semifinal :/ Men är nöjd endå :D

När jag sprang 800m kom jag 5 eller 6:a tror jag !!...

Och kom INTE på prispallen :( Fast är nöjd endå för det var SKITA JOBBIGT !!!!...

Så har typ min dag varit <3
Pussssssssss !! <3/Sara 27sep 2011

BUSS

Hej... Nu sitter jag i bussen påväg t Uddevalla. Med några kompisar;) det blir nog ingen bloggning under dagen tror jag! Men ni får ha en trevlig dag!!<333/sara. 27sep 2011 pusssss

Bilder <3




Hejsvejs ^^

Nu drar jag :)
på hoppträning <3 puusssssss

skit bra dag !!

Idag är det söndag (a)..
Och denna helgen har gått såhääääääär fort.
Jag tänkte berätta för er hur min dag kommer att se ut :)
Nu på morgonen och förmiddagen ska vi bara vara här hemma i strömstad !!
Vi åker hem till tanum typ kl 1-2 !!... för jag ska hämta pengar hos min världens bästa moster !!... :)
Oxå ska jag hem och byta om.
för runt 5 tiden ska jag på Karro träning ;)
För första gången :P
Men det går nog bra !! ;))))
Sen vet jag inte vad jag ska göra, förutom ikväll.
FÖR DÅ SKA JAG VÄLJA EN HEADERS TILL MIN BLOGG..^^
OCH JAG HAR FÅTT IN SÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR MÅNGA, JÄTTE FINA HEADERS :D
Det är det jag ska göra!!<3
Bjuder på lite bilder :D

/Sara 25 sep2011


ÄNDRADE PLANER+LITE TILL!!

Jag ändrar dag!!...
Jag väljer ut en headers i morgon ist., Så den som vill vinna kanske ska göra en SNYGG headers nu da ! :)))
Komigen nu, slöööa inteeee !!


NATTI;NATT :D
Nu ska jag typ snart sova,..
Fast kl bara är 21.46, men jag vill snart gå och lägga mig för att.
Igår till idag sov jag hos en kompis och vi har inte fått måånga timmars sömn inatt kan jag säga er !! <3
Men kul har vi haft <333333

Puuuuuss /Sara 24/sep2011

Förlåt, förlåt, förlåt !!

Hej...
Jag hann inte att blogga i Torsdags, Fredag och igår !!...
För jag hade så mycket annat att tänka på.
Och igår åkte jag till en kompis och sov över :D
Vi har haft sjukt kul <3
Och nu sitter jag här i strömstad hos mammas kille, Och tittar på alla era fina headers ni har gjort till MIG !! :P
JÄTTE FINA VÄRKLIGEN !!
Ni får gärna skicka in fler än bara 1 headers !!...
Det är faktisgt många som redan har gjort det !? :)
Men iaf så tänkte jag titta på era kommentarer nu!!...
Oh sen bliré väll att få ut Emilia (mammas killes dotter) att ta tid på mig när jag springer 60m..
För på Tisdag ska jag tävla DM, i uddevalla med några till i klassen !!!!!!!!!! ;D
Och vi ska vinna detta !!
Tjingeling på er <333
/Sara 24sep 2011

Bilder:

Bjuder på några bilder på lite små ponnysar !! <3
  "Breezer Flight" (Putte)
  "Simon´s Delight" (Simon)
  "Rufus"  (Ruffen)
/Sara 22/sep 2011 <3


Helg !!...

Idag är det Torsdag och vi har studiedag idag :) ... as...skönt....!<3
Iaf så idag kommer jag att blogga, Men tyvärr så kanske jag inte hinner att blogga i morn...
För det är ju skola till kl 13:10, Och efter skolan så ska jag kanske vara med ett gäng polareee !! :D
Och kl 18:00 så ska jag på ett piamas-party, Hos en kompis :P
Och sova där!!...
Och på lördag så vet jag inte vilken tid jag kommer hem, Men inte så sent tror jag !!
Men på lördag när jag har kommit hem..
så tror jag endå inte att jag hinner att blogga.
För vi kanske ska åka till mammas kille i strömstad då ... :D
Men det finns ju en data där, så jag kan ju blogga där!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag lägger INTE bloggen i andra hand nu...
Den finns alltid i första hans...
Iaf så ska jag dra ner till en kompis nu, Och sen blir det väll hem och fixa "ON MY ROOM" lite grannaaaa.
Puuusss på er <3

/Sara 22 sep 2011<3

Många fina...

Jag har ju en tävling :)
Jag har redan fått in jätte många fina <3


Hemma Från Hopp-träning! ;D

Som sagt så har jag haft hopp-träning idag. :)
Den gick super bra!!
Jag hade ridkole-ponnyn Simon´s Delight (fast kallas för Simon), Han var lite vinglig när vi skulle sammla ihop galoppen!!...
Då gick han inte stabilt! <3
Men han är endå världens drömm ponny !
Jag har tävlat honom (typ) 2 gånger.
Och första gången var i Klubb Mästerskapet 2010.
Då kom vi 3:a.
Och en annan gång på en julklapps-hoppning, Då hade han en sån där period som han inte ville hoppa, Så där kom vi inte igenom banan :/
Men jag var JÄTTE nöjd endå för jag vann bästa utklädsel.
Och jag var en ängel !!... :)<3
Jag låvar er, han är sjukt duktig på ALLT!!!!!!...
Bild på honom, får ni någon annan gång, Nu ska jag sova !... GOD NATT <3
/Sara 21 sep 2011 <3


www.TeamHembys.blogg.se

www.TeamHembys.blogg.se, Är en jätte bra blogg för er som älskar att läsa!!
Gå gärna in och kommentera den bloggen www.TeamHembys.blogg.se...
...GLÖM INTE DET!!...
/Sara 21sep 2011 <3


Min dag+Lite mer !!

Hej på er.
Hoppas eran dag har varit bra!?
Min dag har varit SUPER bra..
Såhär har min dag varit/och kommer bli !!<3

BÖRJADE SKOLAN 08:45.
Ma: (jobba i boken)    09:00-09:45.
     RAST                           09:45-10:00.
Sv: (förhör)                10:00-10:40.
Eng: (skriva glosor m,m.    10:40-11:20.
     MAT                        11:20-11:35 (typ).
     RAST                          11:35-12:00.
Såhär har min dag sett ut...

Jag tänkte ta upp lite mer om TÄVLINGEN !!...
Skicka in en header till mig,
Antingen så gör ni en på www.Pizap.se och taggar mig i en bild på www.facebook.se !!
Eller så skickar ni in en till min hotmail... [email protected]
Och när jag har fått in några st, Så väljer jag ut 1 header som jag ska ha på min blogg.. TYP OM 2 VECKOR !!
ÄR DET NÅGOT NI UNDRAR OM SÅ BARA ATT FRÅGA PÅ!?...

/sArA 21/sep 2011
              

TÄVLING

Jag ska ha en tävling <3
Ni som vill kan ju skicka in en Header till mig på [email protected]..
Eller tagga mig i en på www.facebook.com  ...
Så väljer jag ut en om 2 veckor :)
Som jag ska ha på bloggen !! <3

LYCKA TILL !!
/Sara 20 sep 2011 <3

HEMMA EFTER EN GRYM SKOL DAG !!

Somsagt så har skoldagen idag varit ganska så grym!!..
Eller aa, Vi har typ inte jobbat så mycket, Vi har typ mäst gått igenom en massa saker :D
Vi slutade kl 15.30 idag, Och då gick jag hem för att äta, Och blogga osv...
För bloggen går ju i första hand nu !! (SÅKLART)
Men iaf.. Så kvällen/eftermiddagen idag blir väll ganska lugn, Jag ska vara med Ida och så...
Jag tror inte att vi ska vara ute eftersom det regnar ute just nu !! :(
Trååkigt väder ute nu !!
Så nu sitter jag och väntar på att Ida ska komma ! <333
Ni får gärna berätta hur eran dag har varit...
/Sara 20 sep 2011 <3

Sorry :/

Förlåt, Men i det inlägget som heter "Nu"...
Jag råkade lägga ut 2 såna presic lika dana inlägg, Sorry, men det var inte meningen alls !!!!...
/Sara 20 sep 2011 <3

Natti, Natti ^^

Nu är kl 20.50 (jag ska inte sova)...Hahahahhahaha
Och jag och mamma satt och såg på "ensam mamma söker".. på TV:n, Fast då kom jag ju på att jag kunde kolla statistiken och de till bloggen !..
Och jag kunde inte tro mina ögon ?!
Men jag skaffade bloggen i helgen och jag hade lixom, aa det går inte att förklara !!!!...
Vill ni veta mer kontakta mig på www.Facebook.se eller kommentera till mig på bloggen, Så svarar jag er på www.facebook.se eller så gör jag ett video-inlägg och lägger in sen :)
Det bestämmer ni själva ! <333
/Sara 19 sep 2011

Nu

Nu ska jag se på TV, med mamma...
Ida sitter här nu och vi gör typ INGENTING !!.. :O haha
Vi har varit ute och typ bara gått omkring (ganska kul"haha")
I morn blir det skolan till 15.30, Och efter det så blir det antingen stallet eller vara med kompisar..
Jag får se om jag har mycket läxor eller så...
Om ni inte vill att jag ska hålla på att skriva om det jag gör nu, Så får ni gärna säga till !...
Det är faktisgt inte så svårt att ändra på det sörrö !! <333

Nu ska jag se på TV,.. PUUSSSSSSSS <333333
/Sara 19 Septerbmer 2011 <3


Nu

Nu ska jag se på TV, med mamma...
Ida sitter här nu och vi gör typ INGENTING !!.. :O haha
Vi har varit ute och typ bara gått omkring (ganska kul"haha")
I morn blir det skolan till 15.30, Och efter det så blir det antingen stallet eller vara med kompisar..
Jag får se om jag har mycket läxor eller så...
Om ni inte vill att jag ska hålla på att skriva om det jag gör nu, Så får ni gärna säga till !...
Det är faktisgt inte så svårt att ändra på det sörrö !! <333

Nu ska jag se på TV,.. PUUSSSSSSSS <333333
/Sara 19 Septerbmer 2011 <3


Skolan Idag.

Skolan idag har varit ganska så rolig, fast endå inte !!
Vi började 8.45, Fast vi kom inte igång med arbetet fören typ kl 9.20 :P "haha"...
Och första timmen hade vi Sv: Häfe ;D (DET ÄR JÄTTE KUL)
Om jag ska berätta exakt vad vi har gjort så tar det låång tid!...
Så jag tar det bara snabbt !!
Iaf så har vi inte haft så mycket bestämda arbeten idag...
Eftermiddagen idag har varit välldigt speciell (typ)

För efter maten (kl 12.00) så hade vi matte i 40min, Sen rast, Sen bild med Måns !...
Efter det så hade vi rast och sen slöjd, Och jag har trä-slöjd :) ganska kul ? <3
Och efter slöjden så slutade vi skolan ! :)))

Och nu sitter jag här, Och ska väll snart gå ut med några kompisar tror jag. ;P
/Eller först ska jag äta/
Så här har min dag sett ut :)
HUR HAR ERAN DAG VARIT ?

/SARA 19 SEPTERMBER 2011 <3

Bilder på mig!! <3

Eftersom jag skaffade bloggen i lördags, Och jag inte har hunnit att ladda upp några bilder på mig!!...
Så bjuder jag på några bilder på mig själv nu!! <3


Det blir fler bilder framöver !!<3
Det låvar jag er:)
/Sara 19 Septebmer 2011!

GoD KvÄlL!!

Heeej mina kära läsare!!...
Jag hoppas att ni får en skön och trevlig söndags kväll! :D
Själv ska jag se på tv och mysa med mammi.
Och packa och fixa inför skolan och så..

Idag har jag varit på Torp med Mormor & Morfar ;)
Jag köpte ingenting!!!
Det var typ inget jag behövde, Eller va man nu ska säga ! <3
NU SKA JAG FORTSÄTTA ATT KOLLA/LÄSA BLOGGAR+VÄNTA PÅ ATT MAMMA SKA HÄMTA MIG !!
/sara 18 Sep 2011 <3


You and Me <3

You are always there for me and I love you because you´re so kindYou helped me through difficult times and our and dry because Ilove you and never forget me because I will never forget you! MY FRIENDS! <3

Som ni förstår så älskar jag mina vänner! <3

/Sara 17 Sep 2011.

Dagens...

Jag tänkte berätta lite om hur min dag har varit.
Jag vaknade "typ" kl 7... Av att min kusin väckte mig.
Då tog jag på mig kläder, Sen åt jag..Och satt vid datan en stund!!
Vid 09.00 i morse kom Ellen och hennes mamma och hämtade mig.
Då körde hennes mamma mig och Ellen till Ellen´s pappa :P
När vi var där.
Så... Red vi 2 pass. Jag på Blondie och hon på Lady.
Andra gången vi red så red vi först ut i skogen en liten sväng bara i skritt,
Och sen hoppade vi i deras hage !!
Fast när vi hade ridit en liten sväng ut i skogen så märkte vi att Lady inte gick normalt (hon hade tappat en bit av hoven)...
Så vi skrittade tillbax.
När vi kom hem igen, så red jag på blondie i hagen och hoppade..
Ett riktigt hårt pass, För hon behöver få bort det hon har.. (fett,Thihi)...
Och Ellen bara skrittade på Lady :( (stackars Lady)
Sen så körde dom hem mig typ vid 4 tiden kanske :)

Det är typ det jag har gjort idag... Sörrö :D
/Sara 17 Sep 2011.

Hejsan :D

Jag heter Sara Håkansson.
Och det är jag som driver den här bloggen... :D
Jag har haft en blogg som heter/hette www.sarahakansson.blogg.se men den tog jag bort!

Ni kanske vill veta lite om mig !?...
Jag är en häst-tokig tjej, som älskar hästar och gosiga djur :)
Har ingen egen häst/ponny.
Men jag rider och tävlar för en klubb.
Jag älskar att bara vara med hästar... Jag tycker inte att man bara ska hämta hästen i hagen och börja rida.
Utan jag tycker att man ska njuta av tiden med hästarna :D
Men jag kan ju inte bestäma över er :)
Iaf så.. Om NI vill kan ni ju följa min blogg...
Skicka bara in kommentarer så svarar jag så fort jag kan... :)
  
    Hälsningar Sara <3
                                /Sara 17 Sep 2011.

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0