Nu

Nu ska jag se på TV, med mamma...
Ida sitter här nu och vi gör typ INGENTING !!.. :O haha
Vi har varit ute och typ bara gått omkring (ganska kul"haha")
I morn blir det skolan till 15.30, Och efter det så blir det antingen stallet eller vara med kompisar..
Jag får se om jag har mycket läxor eller så...
Om ni inte vill att jag ska hålla på att skriva om det jag gör nu, Så får ni gärna säga till !...
Det är faktisgt inte så svårt att ändra på det sörrö !! <333

Nu ska jag se på TV,.. PUUSSSSSSSS <333333
/Sara 19 Septerbmer 2011 <3


Kommentarer
Postat av: Andreas

Nice blogg! Hälsa morsan!

2011-09-19 @ 20:33:05
Postat av: peah

älskar din blogg:D<3

hahaha

hur långa dagar går ni ? :D

2011-09-19 @ 20:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0