Dagens...

Jag tänkte berätta lite om hur min dag har varit.
Jag vaknade "typ" kl 7... Av att min kusin väckte mig.
Då tog jag på mig kläder, Sen åt jag..Och satt vid datan en stund!!
Vid 09.00 i morse kom Ellen och hennes mamma och hämtade mig.
Då körde hennes mamma mig och Ellen till Ellen´s pappa :P
När vi var där.
Så... Red vi 2 pass. Jag på Blondie och hon på Lady.
Andra gången vi red så red vi först ut i skogen en liten sväng bara i skritt,
Och sen hoppade vi i deras hage !!
Fast när vi hade ridit en liten sväng ut i skogen så märkte vi att Lady inte gick normalt (hon hade tappat en bit av hoven)...
Så vi skrittade tillbax.
När vi kom hem igen, så red jag på blondie i hagen och hoppade..
Ett riktigt hårt pass, För hon behöver få bort det hon har.. (fett,Thihi)...
Och Ellen bara skrittade på Lady :( (stackars Lady)
Sen så körde dom hem mig typ vid 4 tiden kanske :)

Det är typ det jag har gjort idag... Sörrö :D
/Sara 17 Sep 2011.

Kommentarer
Postat av: Maja Ottosson

Jätte fin blogg.

Jag har tyvärr ingen egen blogg, men.. :(

Jag kommer nog att följa din tror jag ! <3 om du vill...

2011-09-17 @ 21:47:09
Postat av: petra

jätte fin blogg sara :)

kommer att följa det så mycke jag kan :)<3

2011-09-17 @ 21:49:33
Postat av: ponnyliina

sv; så söt du e!!

okej men jag ska byta blogg snart, men du kommer märka vad den heter sen, och shiit va grym blogg adress du har ;o :D <3

2011-09-17 @ 21:59:25
URL: http://ponnyliina.blogg.se/
Postat av: ponnyliina

sv; mm tack de ska ja!

2011-09-17 @ 22:08:33
URL: http://ponnyliina.blogg.se/
Postat av: Jossan

Stackars Lady:(:( <3

2011-09-19 @ 16:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0