HEMMA EFTER EN GRYM SKOL DAG !!

Somsagt så har skoldagen idag varit ganska så grym!!..
Eller aa, Vi har typ inte jobbat så mycket, Vi har typ mäst gått igenom en massa saker :D
Vi slutade kl 15.30 idag, Och då gick jag hem för att äta, Och blogga osv...
För bloggen går ju i första hand nu !! (SÅKLART)
Men iaf.. Så kvällen/eftermiddagen idag blir väll ganska lugn, Jag ska vara med Ida och så...
Jag tror inte att vi ska vara ute eftersom det regnar ute just nu !! :(
Trååkigt väder ute nu !!
Så nu sitter jag och väntar på att Ida ska komma ! <333
Ni får gärna berätta hur eran dag har varit...
/Sara 20 sep 2011 <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ok kan man komma upp så länge elr? om en stund? :P

2011-09-20 @ 16:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0