skit bra dag !!

Idag är det söndag (a)..
Och denna helgen har gått såhääääääär fort.
Jag tänkte berätta för er hur min dag kommer att se ut :)
Nu på morgonen och förmiddagen ska vi bara vara här hemma i strömstad !!
Vi åker hem till tanum typ kl 1-2 !!... för jag ska hämta pengar hos min världens bästa moster !!... :)
Oxå ska jag hem och byta om.
för runt 5 tiden ska jag på Karro träning ;)
För första gången :P
Men det går nog bra !! ;))))
Sen vet jag inte vad jag ska göra, förutom ikväll.
FÖR DÅ SKA JAG VÄLJA EN HEADERS TILL MIN BLOGG..^^
OCH JAG HAR FÅTT IN SÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR MÅNGA, JÄTTE FINA HEADERS :D
Det är det jag ska göra!!<3
Bjuder på lite bilder :D

/Sara 25 sep2011


Kommentarer
Postat av: maja ottosson

Hej Sara... Kan inte du ha en sån där "frågestund"...

Eller asså du får in frågor oxå skriver du ner dom på bloggen oxå svarar du på dom (skriver)

kram

2011-09-26 @ 16:50:18
Postat av: Wilma Glans

Heej! Hur fort springer du på 800 m? :)

skulle va kul med frågestund. Kan du säga till Maja Ottosson att hon kan kolla min blogg ;))

2011-09-26 @ 17:56:59
URL: http://teamhembys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0