Skolan Idag.

Skolan idag har varit ganska så rolig, fast endå inte !!
Vi började 8.45, Fast vi kom inte igång med arbetet fören typ kl 9.20 :P "haha"...
Och första timmen hade vi Sv: Häfe ;D (DET ÄR JÄTTE KUL)
Om jag ska berätta exakt vad vi har gjort så tar det låång tid!...
Så jag tar det bara snabbt !!
Iaf så har vi inte haft så mycket bestämda arbeten idag...
Eftermiddagen idag har varit välldigt speciell (typ)

För efter maten (kl 12.00) så hade vi matte i 40min, Sen rast, Sen bild med Måns !...
Efter det så hade vi rast och sen slöjd, Och jag har trä-slöjd :) ganska kul ? <3
Och efter slöjden så slutade vi skolan ! :)))

Och nu sitter jag här, Och ska väll snart gå ut med några kompisar tror jag. ;P
/Eller först ska jag äta/
Så här har min dag sett ut :)
HUR HAR ERAN DAG VARIT ?

/SARA 19 SEPTERMBER 2011 <3

Kommentarer
Postat av: maja Ottosson

Min dag har varit ganska så dålig !!

Vad kul med en rolig dag för dig :)

2011-09-19 @ 16:30:22
Postat av: Wilma Glans

Min dag har varit super förutom att Olympia gjorde så jag fick en vattenblåsa:((<3

Skit snygg blogg, och as braaa!:)



//Wilma<3

2011-09-19 @ 19:54:47
URL: http://teamhembys.blogg.se/
Postat av: arvid berntsson

samma som din fast det var gött på B-hallen idag ara 7 st där typ :)

2011-09-19 @ 20:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0