Vad jag tycker!!

...Folk som är runt min omgivning, T.ex i skolan, pratar så himla tyst med mig..
Så jag får lixom säga "Ha, Vad sa du?" till dom,flera gånger tills jag hör vad dom säger.
Många brukar bli sura och gå iväg om man inte hör vad dom säger!! :/
Men jag tycker inte att man ska vara blyg för den man är!!...
Alla är ju helt olika och det ska man inte skämmas över, tycker jag.. ;)
Tänk då hur det skulle vara om alla hade varit exakt lika dana...
Äta samma mat, Ha lika dana kläder, Göra samma saker.......(Undra hur det skulle vara!?)
 
Många tycker oxå att.. Eftersom man går upp en klass och blir äldre, tycker dom att man inte ska hålla på med sånt man gjorde när man var yngre !!
Men många tycker oxå att det inte spelar någon roll om vad man gör och inte gör...
Men alla tycker olika, och det är äll bra de :D <3
Om NI tycker att det är så barnsligt att skriva om något sånt här jag skriver om nu,
Så får ni gärna kommentera varför...
Det var faktigt inte jag som ville skriva någon sånt här (eller jo kanske?)...
Det var min klass som tyckte att jag skulle skriva om vad jag tyckte !! Och det har jag gjort !!
Tack alla ni som ställer upp och hjälper mig med allt !!
/Sara Håkansson 10okt 2011 <3

Kommentarer
Postat av: Arvid

du har helt rätt fast erik är fortfarande lite barnslig han vill springa run och leka men leksaks vapen :D och tack då nu lärade jag mig och läsa :8

<3 <3 <3 <3 <3

2011-10-10 @ 18:19:58
Postat av: Wiiilma <3

Gud så fiiina och härliga bilder!!<333333333

2011-10-10 @ 20:10:29
Postat av: alexandra

sv; tack :)

2011-10-11 @ 13:31:19
URL: http://aaalexandraa.blogg.se/
Postat av: Anna-Johanna ♥

sv. Tack gumms, fortsätt gärna att läsa den om du gillar den!



Allt bra annars idaug ? :D<3

2011-10-11 @ 19:38:11
URL: http://annajohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: linnea

gud så fiin du är sara !! <3 <3

2011-10-11 @ 20:53:52
Postat av: nora.h. :)

jag tycker du er tuff som vägar skriva det här för att många är en annan person enn den du verkligen är :) <3



jad tycker det samma som dig :)

2011-10-12 @ 21:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0