Tjahja!! (hehe)

Hej på er!! <3
I morse gjorde jag ett litet inlägg innan jag gick till skolan :D
Där jagf bara skrev några få ord!! (hehe)
Men iaf så tänkte jag berätta lite om vad jag gjorde igår+idag..
IGÅR:
Igår slutade vi skolan kl 15:30.
Och efter skolan följde jag mä Evelina hem!!
När vi var hemma hos henne så red vi.
Jag på Pi och hon på Mårten!! :D
Evelina ramlade av 1 gång på Mårten och "typ" ramlade av att Mårten sprang över henne.
"hehe" Och då sprang Mårten iväg "hemåt såklart"... ??
Fast jag klarade mig ifrån avramling igår :)))...
Iaf så var det typ det jag gjorde igår+sov hos mina kusiner :D
IDAG:
Idag slutade vi skolan kl 13:10 :D SKÖNT!!!!
Och efter skolan cyklade jag mä min kusin hem till mormor en sväng och sen hit till mina kusiner...
För jag och mormor ska typ passa dom!! :D
Och resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra...?
Jag tar dagen som den kommer faktisgt  (:<3
Är det ngt ni undrar över så KOMMENTERA BARA!!
/Sara 7 okt 2011 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0