Tjaaa

Tjaaaa.
Jag har inte kunnat blogga under hela dagen..
Bara för att jag har ridit och varit på kalas.
Jag red på Blondie idag, Och hon är ganska så lat...För hon har lite fet mage "host"!!
Jag red ut i skogen med Ellen..
Och när vi skulle galopera på en rak-sträcka?
Så...var Ellen och Lady före oss..
Så då gjorde Blondie världens bock-språng, Jag trodde faktisgt inte att Blondie kunde göra de...
För...
1* Hon är tjock!!
2* Hon är gammal!!
3* Hon brukar inte göra så...!!
Haha... Både jag och Ellen skrattade typ hela tiden!?<3
Här är en bild på Blondie<3
 (ni får vri på huvudet lite...)
/Sara 2 okt 2011<3


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Vilken söt bild :DD

2011-10-03 @ 13:59:46
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0