Tillbax... xD

..... Som sagt....
Så har jag varit hos Evelina idag, och ridit Pi !
Vi red ut i skogen och hoppade lite!.... :P
Pi var SÅHÄR pigg idag, fast hon har ju vilat hela helgen så.
När vi hade ridit i skogen i ungefär 1 1/2 timma, så tyckte vi att vi skulle skritta en lååång tur på gärdet, fast det gick om som vi hade tänkt oss direkt :P
Hahahahah, Pi började pocka... Och när Pi inte får som hon vill, så antingen stannar hon... eller så ställer hon sej och stegrar rakt uppåt !!! (riktig Pi stile)
Men iallafall så...Evelina red på Mårten och NEJ, hon ramlade inte av,... denna gången...
Så Evelina om du läser detta, så :)
När vi hade ridit klart ... Så var dom SKIT svättiga, såhär ckligt svättiga!!
Så spolade vi av ponnysarna!
.......När vi hade ridit och allt sånt, så tog vi fyrhjulingen och var ute och körde i skogen i ca 40min :)
Grym dag IDAG!!
Bild på Evelina och Pi !

Det som händer i morgon, kan jag mä berätta om ni vill !? :)<3
Eller a på förmiddagen så ska jag nog bara ta det lungt!!
Typ städa mitt rum (kanske) hehe!... Om jag pallar!
Och sen ska jag nog ringa några pooolare :)
Senare kommer nog Sanna (tror jag).... Och kl 18:00 ska vi vara i stallet, på en halloween fest :)
Som slutar 13:00 :)
Nu ska jag dursha :)
Pusssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0