Speciell Kommentar...:D

Postad av: Martin.
Jag blir SÅÅÅ när du skriver som du gör! Det du beskriver är en person med bra självkänsla, en vinnare!.
En sådan person är och gör på sitt sätt och är tillräcklig endå. Det som härmar och kopierar har oftast dålig
självkänsla och känner sig otillräckliga. Även de som mobbar, retas och kränker är personer har dålig
självkänsla och det gör de för att de själva ska bli populära. Som sagt, SUPERBRA skrivet...Heja, Heja, Heja, Sara :)

2011-10-19 @ 16:59:57.

Denna kommentaren gjorde mig SÅ glad!! :)
Den beskriver värkligen mycket...
Fattar ni nu HUR glad jag blir, av att få FINA,SNÄLLA OCH ROLIGA kommentarer! <3
/sara 19okt 2011<3


Kommentarer
Postat av: Lisa Andersson

Fin kommentar asså..

Jag önskar att jag kunde vara så mycket bättre på allt och annat !!<3

2011-10-19 @ 19:44:04
URL: http://LisaAndersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0