Sov Så Gott!

Nu går jag och borstar tänderna,fixar håret och sånt, eftersom kudden/kuddarna väntar på mig!
Är sjukt trött, efter en grym dag :)
Jag bloggar inte i morn morgon, för jag har ganska mycket att göra i motgon morgon...
Men efter skolan TROR jag att det blir bloggning, annars blir det i morn kväll ialafall. !!

I morn ska jag till stallet med Nora, eller (a) hon ska me mig ner till stallet.
Hon ska prova på att rida!
Det kommer att bli grymt kul, oxå ska jag gosa med Simon mä :)

Efter stallet ska jag hem och fixa (on my room)...
Chatta med några kompisar på www.Facebook.se NI ville ju mä att jag skulle prata live med er på skype.
Fast det fungerar tyvärr inte på våra/mammas data :/
Men när det är igång, då så ska ni få se mig live på skype :D

Nu går jag och lägger mig, och bloggen ska försöka sova mä!!...
Statistikien blir alltid låg under natten :)
(normalt)
/sara

Kommentarer
Postat av: Ellen

Men de va ju du som skrev

Skillnad från min,jag har mkt mer eller vad de nu va?!

DÅ är de väll klart att man blir lessen!?

2011-10-24 @ 14:20:06
URL: http://ellenkjellstorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0