Som sagt !

Hemma från en ROLIG skol-dag ;)

Berättar hur min skol-dag har varit idag!
Eftersom det är FN:dagen idag, så pratade vi typ bara om det! :/
Lite tråkigt men,men...
Vi såg på en LITEN film i typ 30min från 09:00-09:30.
Vid halv 10 gick vi för att titta på en teater som 3:orna hade gjort.
Den var faktisgt GANSKA intresant+rolig :)
För man fick veta massor med saker.. t.ex hur barn i andra länder har det...
Och att det dör JÄTTE många barn på bara 15min :(
(a) som sagt massa saker både roliga och ledsna saker :/
Vi fortsatte att prata om FN till kl 11:20, för då gick vi och åt mat.
Sen hade vi rast till kl 12:00,efter de hade vi matte i typ 40min...
Och sen bild och sist slöjd :)
Dagen har varit nice idag asså :)

Hur min eftermiddag ser ut!?...
Nu har jag presic ätit.
Och tänkte byta om, om en liten stund, till stall-kläder asså..
Eftersom jag ska ner till stallet med Miranda och Nora :)
Nora ska provrida idag, för o se det är roligt!
Det blir as kul det mä..
Så, så ser/har min dag varit/kommer bli :)<3
/sara


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag vet inte om DU uppfattade de lika dant som mig men jag blir inte direkt så " Glad" när man säger De e ju typ bara jag och Mathilda som ommenterar din blogg!!!!

DU kanske inte menade de så men de va vad jag uppfattade de som!!!

Så du menar att jag har lite vänner eller att jag inte betyder så mycket om jag bara försvinnar bland alla dom?

2011-10-24 @ 16:58:46
URL: http://ellenkjellstorp.blogg.se/
Postat av: Lisa Andersson

Vi pratade mä om FN !!

2011-10-24 @ 20:37:20
URL: http://lisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0