Snacka om att man blir rörd !!

Fick världens kommentar ifrån en kille!
Namnet är hemligt... jag skriver inte namnet på den som skickar in kommentar, och som jag skriver upp!...
Kommentaren gör mig SÅ sjukut rörd, jag kommer att tänka om SÅ sjukt mycket, på de du frågade på facebook.<3

HAN SKREV:
Sara du är så himmla fin du är så himmla schysst kompis. När jag ser dig så blir jag glad för du är så himmla snygg, söt du gör mig glad JAG är KÄR <3

Snacka om att JAG blev rörd..
Men du jag tänker så det knakar!!
Du får ett svar nästa gång jag ser dej :)<3
/sara

Kommentarer
Postat av: Lisa Andersson

Gud vad gulligt skriver av honom !..

Ja vet ju inte vem de e men,men...

Han värklar HUR gullig som helst!!<3

2011-10-25 @ 08:09:35
URL: http://lisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0