Resultat :)

LD.
På framhoppningen gick det JÄTTE bra.
Han kändes framåt och var ganska pigg. :)
Vi hade hoppat det lilla hindret typ 1 gång, då blev han HUR pigg som helst.
När vi hade hoppat räcket 2 gånger, så kändes det som att han var helt slut...Fast det var han inte :)
Så vi fortsatte att hoppa oxern 2 gånger mä!
När vi väl var inne på banan. (Det var 8 hinder, om man var felfri gick man på omhoppningen direkt)
Vi hade hoppat 1-7 hinder när vi skulle mot 8:an så var det en ganska så skarp sväng, så jag gjorde ne volt annars hade vi krashat (stavning) i hindret :/
Men underlaget var SÅÅÅÅÅ dåligt idag..Det var FLERA stycken som hade gått omkull med sina hästar :(
Så vi kom inte vidare till omhoppning..MEN ÄR NÖJD ENDÅ...!! 
På framhoppningen till själva Klubbmästerskapet stannade han 1 gång, fast det var MITT fel...
Bara för att jag höll i han så sjukt mycket. :/ AjaBaja så får man inte göra Sara!! :P
Men iaf.. när vi kom in på banan var vi felfria, kommer inte ihåg tiden bara...!
Sen ut.. sprang fort och tittade på omhoppningsbanan, medans min bästa kompis höll simon :)
På omhoppningen rev han 1 gång... men nöjd endå :D
OCH FICK EN ANDRA PLACERING <3
PONNYN ÄR GRYMMARE EN GRYMAST :)
/sara


Kommentarer
Postat av: lisa andersson

Grymt sara, GRATTIS till plaseringen :)

2011-10-23 @ 13:22:25
URL: http://lisaandersson.blogg.se/
Postat av: maja ottosson

sorry för att jag inte har kommenterat din blogg nu på sistone...

Mwn grattis till plaseringen :)

2011-10-23 @ 13:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0