Hopp-tränat :)

Nu har jag presic durchat (stavning)...
Eftersom jag har varit och hopp-tränat för Malin :)
Ridningen gick super duper bra dag, Jag fick min pärla Simon, Som jag ska tävla den 22okt!! <3
Vi hoppade en liten serie som kanske låg på 70cm!!
Oxå hoppade vi 3 kryss!!... Som det var 5 gallopp-språng emellan varje :D
Jag och simon kämpade tsm för att få in 5 gallopp-språng, och det gick..
Det var typ 1 gång som det blev 4 gallopp-språng :P
Men jag är skita nöjd med lektionen endå :)))
oxå hade vi lite kavaletti bommar (:<3
/Sara 12okt 2011.

Kommentarer
Postat av: lise Marie

nice grattis ned hoppningen :) och lycka till med tävlingen :) <333333 hoppa du vinner :) <3

2011-10-12 @ 21:04:32
URL: http://candyandcookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0