Gäst Bloggning! ;)

hej ! ja heter  Linneá och går i samma klass som sara :)
 ja är intreserad av fotboll och lite om hästar ... ;)
 ja gillar att va med vänner och familj och att göra saker med dom ! <3
ja gillar music och att göra ngt ( ja hatar att va syssel lös)
jag gillar att klä mej i kläder som matchar , och hatar att klä mej i helt svarta kläder , ja är en färgstark person som gillar ljusa färger ... ;)
ja brinner värkligen för fotboll mer än för hästar !!
min bror kanske elr är mke bättere på fotboll än va jag är ;)
så de va nog de om mej ... tror jag ?
men idag så ska ja Sara och se på när hon rider ! ska bli as kul de !!
Saras blogg tycker jag om väldigt mke de beskriver väldigt mke om hon själv och hur mke hon värkligen tycker om hästar!!
 ja tycker bloggen inte bara handlar om hästar utan hur hon är som person och hur hon är i värkligheten !!
 så nu va de nog allt !! ;) <3 <3 "ni får vri på huvudet lite men,men..."
/Linneá 12okt 2011 <3

Kommentarer
Postat av: lise Marie

haha... nice bild:P

2011-10-12 @ 20:28:06
URL: http://candyandcookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0