Frågor+Svar ;)

Skriver inte vem dom är ifrån!!

"Läser du din egen blogg?"
Svar:
Jaa, det gör jag faktisgt...Men en sak som jag inte gör, oh det är...
Att jag inte kommenterar min egen blogg!! ;)
Jag läser min blogg för att kunna se om det är något jag kanske ska kunna ändra på tills nästa gång jag gör ett inlägg...Det tycker jag ät ganska smart!!

"Hur många gånger om dagen bloggar du?"
Svar:
Jaa du, det är helt olika.. Ibland bloggar jag inte alls under en dag..
Och ibland bloggar jag så ofta jag hinner :)
Så det är ganska svårt att svara på!!

"Vem gillar du mäst av dina kompisar?"
Svar:
(Taskig fråga tycker jag :P)
Jag gillar alla mina vänner exakt lika mycket!!

"Hur länge har du hållt på med ridning?"
Svar:
Jaa, jag kanske började på ridskola när ja var 6år "kanske är inte helt bomb säker"

"Vilken klass går du i?"
Svar:
Jag är född 1999 så..

"Har du någongång slingat ditt hår?"
Svar:
Nej, det har jag faktisgt aldrig gjort!!

Nu hoppas jag att alla har fått sina svar som dom vill ha dom!! :)<3
/sara

Kommentarer
Postat av: Maja Ottosson

Japp.. Jag fick mina svar som jag ville ha dom..

Fast jag skickade bara in 2 frågor :)<3

2011-10-18 @ 12:29:14
Postat av: Lisa Andersson

Jag har läst din blogg 1 gång Sara, Och den äger asså!!..

Du är bara 12år om jag har räknat rätt.

Och skriver så bra om dig och sånt !!

2011-10-18 @ 12:30:41
URL: http://www.LisaAndersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0