FrågeStund Med Bloggen ;)

Jag tänkte skriva några frågor jag har fått, Och såklart så får ju ni svar oxå!! :)

* Vad är ditt mål med Simon?
Svar: Han är inte min ponny, Men jag vill iaf tävla LA med honom :)

* Rider du mäst Bponny,Cponny,Dponny eller häst?
Svar: Lite olika :)

*
När ska du gå över till häst?
Svar: Jag ska hålla på med ponnysar så länge det går :)

*
Vad handlar din blogg om?
Svar: "Fattar inte rikitgt men" Den handlar om mig,Ponnysar,Tävlingar mm :)

* Hur har du fått så många läsare?
Svar: Jag tycker inte att jag har det men... Jag är bara mig själv, pratar inte skit, låtaer alla vara med !! aa mm :)

* Varför skrver du aldrig förkortningar?
Svar: Det är inte alla som förstår det! :)

/Sara


Kommentarer
Postat av: Emma A

Det är ju super att du inte skriver några förkortningar, dels för att alla inte förstår det men det är ju sjukt fult också?

omg, iaf, vgd? nt mke osv..

tummen upp för dig<3

2011-10-19 @ 20:00:34
URL: http://helviraa.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0