Can Read Youre Word Thousand Of Times

Har du...
Snott någons mobiltelefon? Nej, Har en egen.
Varit medvetslös? Nej, Tror inte det.
Gjort något du verkligen ångrar? Ja.
Slagit sönder en TV? Nej.
Åkt ambulans? Nej... Tror inte det.
Slagit ner någon? Nej, Verkligen inte.
Slagit någon blodig? NEJ!!
Skämts över dina föreldrar? Det har väll alla?! <3
Ätit från en papperskorg? Nej... det finns tallrikar!

Senaste person som...
Sov i din säng? Jag.
Såg dig gråta? Vet inte.
Fick dig att gråta? vet inte.
Du gick på bio med? Var längesedan (vet inte)
Skällde på dig? Min mosters hund.

Varit i...
Norge? ja
Frankrike? nej
USA? nej
Spanien? nej
Afrika? nej
Österrike? nej
Kanada? nej
Kina? nej
Grekland? ja

Lite extra...
Vem är din bästa vän?  Jag har många fina vänner
Vad är du mäst rädd för? Vet inte.
Kör du bil? nej
Har du ett jobb? Jajamen... "skolan"
Gillar du att ha folk omkring dig?
jajamen<3
Är du ensam nu? nej
Låt som fasnar i dit huvud ofta? Shake it up "selena gomez"
Vill du gifta dig? ja

Senaste...
Låt du hörde? Shake it up "selena gomez"
Film du såg? vet inte
Dricka du köpte? cola
Sak du stal? själ inget.. (jag har egna saker)
Mat du åt? Macka.
Frisyr? fläta.

Favorit...
Färg? Rosa
Dricka? Fanta
Djur? Häst+hund
Siffra? 14
Pogram? ponnyakuten (kanske inte favorit men...)
Blogg? vet massa fina bloggar!! :D

Jag fixar håret.. xD

(idag) När jag fixar Myggas hovar <3...

Jag i min One Piece (stavning)..
/Sara 1 okt 2011<3


Kommentarer
Postat av: Linda Lidström

sv; sara carlsson tror ja de va :D

2011-10-01 @ 22:54:45
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/
Postat av: Wilma Glans

Heeej! Nice blogg vettu! :) haha, <3

2011-10-02 @ 09:22:40
URL: http://teamhembys.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint Sara <3

2011-10-10 @ 18:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0