BlåBärsHoppet på Björneröd !

Har nyss kommit hem efter en grym eftermiddag på björneröds ridklubb i skee (typ)...
Det var bara meningen att Emilia skulle tävla, Fast det blev LITE ändrade planer, bara.
Jag blev så sugen på att tävla jag mä, oh de gjorde jag mä :)
Jag hade aldrig suttit på den hästen jag red.
Han heter Copy Cat och jag skulle egentligen hoppa 70cm, Fast eftersom jag aldrig hade suttit på honom så ångrade jag mig och tog 60cm istället :)
Det gick SÅ sjukt bra asså..
Han var lite seg först, men sen fick jag låna Wilmas spö och då blev det fart på honom :))))
Fast vi ar felfria iallafall :) Och fick med mig en STOR röd-vit rosette hem !
/sara

Kommentarer
Postat av: Wilma Glans <3

Du var bäst!<3<3<3<3

2011-10-23 @ 20:20:31
URL: http://teamhembys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0