You Mean Everything For Me!<3

... Som sagt, NI betyder verkligen ALLT för mig!<3
Vissa av er som läser min blogg, känner jag inte... Skulle gärna vilja lära känna er ALLIHOP, som läser+kommenterar min blogg. Fast det är ju inte bara att "a, hej... jag vill lära känna dig nu" när man inte ens har sett varandra i verkligheten!? It Is Sick!!
Även att jag har VÄLDIGT många vänner NU. Så finns det alltid plats för fler vänner, Kroppen tål HUR MYCKET vänskap som helst! De är helt sjukt att det går...?

Dina vänner ska alltid stötta dig, dom ska alltid finnas där för dig om du vill berätta något... t.ex.......
"min kille gjorde slut på facebook igår!?"
Om man gör slut med någon på facebook, är man verkligen inte frisk!

Visst, om man kanske inte vågar... göra de ansikte mot ansikte så är de inte så konstigt!
Men om man är tjej, t.ex jag SARA HÅKANSSON är tjej, man kan ha hur många kill-kompisar som helst, man måste inte vara ihop med någon kille, man kan vara SJUKT bra vänner mä!
Men det är inte alla som fattar sånt?
Men NU vet ni.....

Och det är en till sak jag vill ta upp med er mä!!
Om DU har pratat skit om någon till en annan person. Och ångrat att du sagt de, sen efterråt.
Vad gör du då???
Joo, du kanske bara struntar i det!?
Men det är HELT FEL!!... Du ska gå fram till den peronen du sagt det till och säga.... Att du ångrade dig, sen går du fram till den personen som du har pratat mä och säger "Jag har pratat om dig, och jag ångrar det VERKLIGEN..
SNÄLLA ta inte illa upp... För jag menar de inte...."
De ska du säga!

Så SKA man göra, fast ALLA är helt olika.. ALLA är sig själva..!
LÅVA MIG DET!!

Oh JA... Ja, jag har mä pratat skit om någon/några.. men ALLA gör de

//SARA

Kommentarer
Postat av: anna

fint skrivet

2011-11-23 @ 20:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0