Vad gör ni, va gör jag!?

vad gör mina kära blogg-läsare idag då??

Om ni undrar vad jag gör!?
Jag gör inte så mycket, väntar på att tiden ska gå fortare....
För att om grejar med paddocken och jag ska rida där, så det blir väll att få vänta hela dagen, det blir nog ett ridpass på mygga ikväll (tror jag). ;)
Just nu sitter jag och bloggar (haha), och Io sitter bredvid mej med en annan data!!
Vi har SJUKT tråkigt, så ni får gärna ringa eller sms:a !!

Nu ska jag hjälpa Io med hennes nya blogg design, som hon ska få !!.......

puss och hej då !! <333

Kommentarer
Postat av: io

hej jag tyker din blogg är jätte bra och entligen har jag en blogg

2011-11-05 @ 14:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0