Kan man ha tråkigare ??

..... Njae, jag tror inte det faktist !!
Jag sitter framför datan och lyssnar på musik, chattar, bloggar, kollar lite bilder, osv .....

Det är seriöst AS tråkigt här hemma. Ring snälla, så har jag någonting att göra iallafall !!
Men bara för att jag har så tråkgit ska jag berätta för er varför jag startade en blogg.....

Såhär började det...
Det började 2 nya cheyer i klassen, och dom kom fram till mig och frågade om dom fick vara med mig.
Asså dom ville lära känna mig mera. Och det är klart att dom fick det tänkte jag...
Fast då tänkte jag även på MASSA annat t.ex...
- Men mina allra bästa vänner då, som jag alltid hängt med sen 0:an.
Dom som jag har berättat massor med hemlisar till.....
Vad händer med dom...??
Jo, såhär blev det..... Jag var mycket med dom där nya cheyerna i skolan, efter skolan och hela tiden typ.
Dom tyckte jag var jätte snäll och dom tyckte att jag brydde mig om dom välldigt mycket, och det gjorde jag mä... Man kan inte bara få vänner, man får betala för dom!! "that´s it!"

Jag var med dom välldigt mycket.
Och jag kunde till och med berätta hemlisar och sånt för dom... 
Jag litade på dom välldigt mycket. 
Mina andra vänner, som jag hade hängt med sen 0:an, dom började komma in i gänget...
Och tillslut var vi ett helt gäng, Vi alla brydde sig om alla.
Det var verkligen ingen som bara brydde sig om en person. Isåfall hade någon i gänget känt sig utanför...
Fast JAG /vi har välldigt fina/underbara vänner som bryr sig om alla.
Och NU när vi alla har hängt ett tag, känns det som att vi ALLA känner varandra sjukt bra...
Vissa vänner har jag lärt känna genom att bara skriva till varandra på facebook t.ex och sen typ några veckor/månader senare, har vi sätt varandra face mot face!!
Fast vissa har jag ju lärt känna igenom att dom kommer fram till mig och frågar massa saker, och jag svarar så gått jag kan. Och tillslut är vi jätte bra vänner t.ex.....
ALLA får vänner!!....
Fast jag tänkte, att jag inte kunde förklara riktigt ALLT för mina vänner...
Så då gav mina vänner mig ett förslag att jag kunde starta en blogg, för att NI som läser denna blogg ska få veta mer om mig.
Jag gillar när folk pratar om mig, asså inte dumma saker...
För när man pratar skit bakom någons rygg, är man ingen bra vän...
Och ni vet väll att det kommer fram till den personen man har pratat skit om någon gång!!!!!

Hur får man vänner??
Joooo, så dom DU vill bli behandlad ska DU behandla andra.
Så lärde jag känna massor med vänner!!<3
Min familj/släckt har lärt mig som liten att jag ska behandla andra som jag själv vill bli behandlad!!
Så LÅVA mig det....... gör det!<333

DET VAR SÅ JAG STARTADE EN BLOGG.....
Det står lite om vänner och sånt mä !!..............<333

/sara


Kommentarer
Postat av: anna eliasson

sv: okey



skit fint skrivet sara<33333333333

2011-11-12 @ 19:18:57
URL: http://www.annaeliasson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0