"trumm-virvel" ^^

Emma Spetz & Matilda Martinsdotter !!

Tänkte berätta "lite" om dom 2 grymma tjejerna!
Dom båda 2 är HELT underbara. Om vi tar och börjar med Emma.

Emma:
Hon är en tjej som började ända nere på botten och vill nå toppen. Och de kommer du göra Emma (jag låvar),,,
Emma är 14år och går i 8:an. Hon rider, sjunger och spelar bandy. (om jag har rätt)
Hon är självsäker hela tiden, Vill alltid vara snälla mot andra..
Så som hon blir behandlad, behandlar hon andra!! :) Det är helt sjukt, men hon är en HELT GRYM TJEJ!!....
Glöm INTE att läsa hennes Grymma blogg, som hon driver tillsammans med Matilda Martinsdotter :)

Matilda:
Matilda är mä en tjej som vill nå toppen, Jag känner henne inte direkt så sjukt bra, men en sak jag vet om henne... Och de är att hon fotar väldigt bra...(de gör Emma mä)
Matilda är också 14 år gammal och går i 8:an tillsammans med Emma :)
Eftersom jag inte känner henne så bra, så har jag inte så mycket mer att säga om henne...

Om in vill veta mer om dom två tjejerna ska in läsa doms grymma foto blogg :) www.ZoomSisters.blogg.se :)

Emma och Matilda..... NI kommer att få gäst-blogga på min blogg 3 inlägg på 1 dag :)
SÅhär går det till!

NI gör 3 inlägg på en dag (dagen bestämmer vi ihop tycker jag)...
Får ni in över 5-8 kommentarer så har jag en "liten" present till er , OM ni vill ha den föståss (de bestämmer ni själva)<3
KOMMENTERA SÅ BESTÄMMER VI EN DAG IHOP!!<3 <3 <3

//HA DE GÖTT //SARA<3

Kommentarer
Postat av: emmaa - fotoblogg

Sv: Gulledig Sara!!



Vi får fixa inläggen på nått vis, hur vill du ha dem och vad vill du att vi ska skriva och så? :)

2011-11-30 @ 13:47:39
URL: http://zoomsisters.blogg.se/
Postat av: emmaa - fotoblogg

Sv: Frågar matilda ikväll, om de bara blir jag eller om båda gör't :)

2011-11-30 @ 14:02:20
URL: http://zoomsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0