Svårt att.....

Jag tycker att det är jätte svårt att förklara för vänner, när de är något som har hänt...
Och när man så gärna vill förklara för dem att "så här är det nu.... kan du förstå de?!"
Sånt tycker jag är jätte svårt att förklara !!
Inte vet jag, om de är så med er, fast jag vill bara förklara hur JAG tycker och tänker :p
Jag hoppas att ni inte tar illa åt, när någon blir sur på er.... för ingenting... Man behöver inte det tycker JAG !!

Alla har vänner, alla vill ha vänner, alla får vänner på ett eller annat vis.
Det hopas jag iaf...

Om det är något som har hänt er, så tycker jag att man ska kunna prata med sina vänner, sin familj, eller vem som helst, man kanske vill vara ensam en stund...
Bara stänga dörren, skriv bara en lapp och sätt på dörren... "Kom inte in fören lappen är borta"!!
Jag låvar att det hjälper att vara ensam ibland x)

Och ni vet att denna blogg är eran mä...
Det är vi som har skaffat denna blogg tillsammans ;p

Jag skriver inläggen, ni läser det... Det är riktigt bra vänner det... ;)<3

NU hoppas jag att alla ni som har läst detta, förstår....
Ellen om du läser detta, förstår du nog GANSKE MYCKET !?

Hoppas jag !! <3
Kram /eran sara<33333


Kommentarer
Postat av: Hannaa

Hoppning ;)<3

Har 3 stycken

Olle, Lillegårds The prince, och Pocahontas :)

2011-11-06 @ 21:37:00
URL: http://hannaaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0