SORRY,SORRY AND SORRY...

I Mean They! :p

Har inte bloggat på 2 HELA dagar nu, och de känns som om jag inte har kunnat berätta de jag vill, för er!
Men just nu har jag tyvärr inte tid... Sitter med Cassie och har presic pluggat... :p
Väntar på Ida och när hon har kommit går vi väll ut och bara chillar. Vid 17:30 ska vi vara och träffa några pooolare "niceigt" :)
Ska se på när ......... spelar bandy sen också, blir väll SJUKT rolig kväll för MIN del !!

Vad ska NI göra ikväll då?

Och TACK för ALLA era kommentarer.... Både FINA, UNDERBARA OCH ELAKA xD
De är väldigt många som vill gäst-blogga på min blogg och de är jag sjukt glad över TUSEN TACK!
Jag kan säga såhär...
Ni får bara tills i morgon att fundera på om ni vill blogga inför flera läsare :)<3
I morn kl 15:00 kommer det ut på bloggen, OM VEM SOM SKA FÅ BLOGGA PÅ MIN BLOGG<3

Puss och haj då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0