SAKNAR PONNY<333

Jag önskar att ALLA kunde se på oss 2 tillsammans, första gången jag satt på din rygg.
Det var som att sitta på en studs-boll :/
Du bara sparkade upp i luften hela tiden. Jag kunde inte allt konsentrera mig på vad jag skulle göra... Utan jag slet i tyglarna och gjorde ALLT för att du skulle sluta!
Du kunde inte ens stå stilla i 2 min.. Fast tillslut kunde jag och du endå andas ut, Du stannade och åt gräs, jag andades och regnet föll...!! (det minns jag)
När jag kom hem sa jag till mamma "den ponnyn vill jag ALDRIG  mer rida"
Mamma sa inget mer en så... Utan bara frågade varför.. jag sa som det var, att jag inte kunde rida honom bara!

Benjamin ringde en vecka efter och frågade om jag ville komma och rida honom,...
Jag hade funderat länge, och jag svarade "JA".
Jag kom dit, hämtade honom i hagen, han var helt underbar, och gick efter mig hela tiden<3

Vi kom in i stallet, jag borstade dig pysslade om dig och allt sånt...
Vi gick ut i paddoken började skritta fram och han lyssnade på mig helt som ja, jag vet inte vad?
Du och jag red en liten stund, du lyssnade och vi lärde känna varandra.

Tillslut var jag hos dig jätte mycket, vi kunde bara stå och gosa i timmar :)
Fast sen hände de! :(
Du fick alvarlig fång, och var tvungen att avlivas :´(
Jag grät i flera veckor, jag ville inte ens åka till stallet... :(
INGEN VET HUR MYCKET JAG ÄLSKADE DIG PINO<3

SAKNAR DOM FINA MINNENA MED DIG PINO, DU VAR BUSIG FAST ENDÅ BARA UNDERBAR<333

  
 

SAKNAR DIG PINO<3333333333333
BYTER UT ALLT, BARA JAG FÅR DIG TILLBAKA :´(

/DIN SARA PINO<3

Kommentarer
Postat av: anna eliasson

SV: a, varsegod :)



HERRE GUD, vad söt ponny... var det din??

2011-11-24 @ 20:23:13
URL: http://annaeliasson.blogg.se/
Postat av: Clara

Han var en helt underbar ponny. saknar han så mycket! :'( <3

2011-11-26 @ 17:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0