Såhär ser min dag ut.....

.......Det blev inte direkt som jag hade planerat, nu under morgonen !!
Jag hade tänkt vakna tidigt, för att hinna blogga,äta och massor med mer...
Fast jag vaknade kl 10:26. Snacka om att jag trodde att klockan gick fel, eller
!?
Och nu är kl 11:05, så jag får väll ta ig i kragen och börja göra mig iordning.

Vad ska ni göra idag då?


Idag ska jag va med några goa cheyer. Och kl 15:00 är de ju bandy match, så de blir väll att gå oh se på det.
Sen ska nog jag och Mirre inte göra så mycket tror jag.....! ;)
Så nu får jag nog gå och göra mig iordning, eftersom jag ska gå och hämta Mirre!!

Ring/sms:a gärna mig idag!! ;)   (blir alltid glad om jag får ett samtal).....

/sara

Kommentarer
Postat av: emma

sv: tack, du har mä en fin blogg lilla Sara :)



Ja du jag ska inte göra så mycket faktisgt, typ tat lungt... ut och rida min kusin´s stor-häst kanske-...!!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0