Ridpass: Pi<3

Idag har jag ridit Pi :)
Vi red i paddocken på TaRK medans Evelina hade Anna-träning med Biran!
Jag och Sanna byggde fram lite bommar, som jag skulle hoppa över,.... (oh de gjorde jag)
Men iallafall......
Evelina och jag skrittade tillsammans i paddocken innan hon skulle in i manegen och hoppa för anna :P
Och det gick JÄTTE bra värkligen, att gå bredvid varandra!! ;)
Sen när Evelina och Brian gick in i manegen så blev Pi helt galen, utav att vara ensam i paddocken, så hon stegrade sej, och ville inte gå ifrån ingången/utgången, där brian och Evelina hade gått ut,...!! :/
Så hon fånade sej hela tiden och varje gång jag gick för bi där, så stannade hon och stegrade sej!!!
Men sen gick det bra, då konsentrerade hon sej värkligen!
Sen kom hon helt bort igen, och vi fassnade i hörnet IGEN.
Fast vad jag än gjorde så gick det inte att få henne därifrån :(
Men, tillslut så flippade hon ur totalt, och hoppade över tråden som var 80cm hög! :p
Oh snacka om att JAG blev rädd då!!...
Så jag jic in i paddocken IGEN, och gick förbi samma hörn flera gånger... för att hon skulle fatta att hon inte fick göra så!
Men det värkar som att hon inte fattade de,..
Och när hon hade varit duktig och inte gjort något å ett tag, så skrittade jag av henne, och gick in och svampade av henne i stallet!! :)
Då var hon super duktig, och såklart fick hon lite hö mä !!! :)<3
....så såg vårat rid-pass ut idag!! :P

Ses snart igen, ska bara durscha (stavning)/horseofcorse.se

Kommentarer
Postat av: moa karnströn

fin blogg du har, är pi din ponny? :)

2011-11-02 @ 19:06:16
URL: http://moakarnströn.bloggplatsen.se
Postat av: sandra

fin blogg... jag är syster till anna eliasson och hon sa att jag skulle titta din blogg, för att den var så bra! ;) fin

2011-11-02 @ 19:07:03
URL: http://sandraeliasson.blogg.se/
Postat av: Anna-Johanna ♥

Mycket fin blogg. :)

2011-11-02 @ 19:56:48
URL: http://annajohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0