Ridpass: Mygga+Colen !<3

Först red jag Mygga, som är liten Cponny !! ;D
Jag och Io hade lagt fran lite trav bommar, och galopp bommar i paddocken.
Clara och Colen kom och var med i paddocken mä ;)
Det var kul...
Vi red lite på volter och så... Sen skulle jag rida på Colen och Io på Mygga, och då stod clara och tittade på.!
När jag red på Colen så red jag på en STOR volt, i trav... Och sen fattade jag lite galopp!! :P
Sen hade Clara ställt fram lite studs mä,
Som jag hoppade med henne... Då var hon super duper pigg (ass).... :D<3
Colen var jätte mjuk värkligen, det var jätte lätt att få ner henne i form !!!!
Nu har jag inget mer att berätta............
eller joooo...... att...... i morn ska Io rida Kelly och jag på Putte ;)

Det kanske kommer bilder på de isåfall ;)<3
Nu ska jag inte göra så mycket!!............
//sara+Io

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså läs om de du skrev och tänk att jag sa de till dig..........dummt!!!! Va du tvungen?

2011-11-05 @ 21:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0