Orkar INTE Mer Nu.....

....Nu orkar jag verkligen inte att blogga, jag har verkligen inte hunnit att blogga. Eller a man kan ju säga såhär...
Att jag har varken haft lust/ork eller vilja att blogga nu det sista, det har typ bara blivit 1 inlägg om dagen!
Och jag har fått lite typ klagomål på att jag inte bloggar så mycket längre... Så jag ska FÖRSÖKA att kärpa mig!!

Fast det är verkligen inte lätt att hinna mä allt här i livet?..... Jag har väldigt mycket att göra nu, Prov, MÅSTE verkligen vara med mina vänner nu, osv osv.

Så jag har verkligen funderat,funderat och funderat över om jag ska ha kvar bloggen eller inte.
Och jag vet att NI vill att jag ska ha kvar bloggen, eftersom NI har skrivit till mig på facebook, skickat sms, kommenterat om de och massa mer....
Så jag tänkte att jag bara kunde ha en blogg-paus, eller a, att jag bara bloggar när jag har något roligt/viktigt att skriva om!
Och denna gången får INTE NI bestämma hur JAG ska göra.... Mina vänner tycker att jag inte är mig själv när jag bloggar, och det tycker jag är jätte viktigt att jag är hela tiden.
Man ska inte ändra på sig. Man ska vara sig själv HELA TIDEN... Jag hoppas att ni är de!?

 
Man ska ju kunna byta vänner ibland, eller a, kanske inte BYTA.... Fast man ska kunna vara med andra vänner en bara 1-2 personer hela tiden. T.ex du ska kunna vara med 1 person en vecka, och sen vara med någon annan i en vecka,...
Fast du ska även kunna ta tillbaka dina gammla vänner! Det är super duper viktigt...
Never Forget It !!<3

Vänner är allt man har... Vänner får man inte, man får betala för dom mä.
Så som DU vill bli behandlad, ska du behandla andra!!......... :)

Kommentera och skriv vad NI tycker om mig/min blogg!?
/eran sara<3333

Kommentarer
Postat av: liinacamilla

den är bra, fortsätt blogga! :)<3

2011-11-16 @ 20:13:55
URL: http://liinacamilla.blogg.se/
Postat av: Arvid

ojojoj nice sara vänner är alltid det viktigaste! men tänk på vad jag sa om kärlek också det kan hjälpa dig ;)

2011-11-16 @ 20:16:00
URL: http://arvidberntsso.webblogg.se/
Postat av: Noriis :)

:) <33

2011-11-16 @ 22:45:12
URL: http://noriis.bloggplatsen.se
Postat av: liinacamilla

aha :o men skit i dom dumma :)

kram

2011-11-17 @ 07:53:31
URL: http://liinacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0