ny månad, nya tag...

Idag är det 1 November, och det betyder att det är en ny månad. ;)
Jag vet inte vad jag ska göra idag men...
Eller jo, klocken 15:00 ska jag lägga ut era frågor och mina svar på bloggen!
Och kl 16:00 kommer Sanna, och vi ska väll inte göra så mycket... typ göra oss iordning inför kvällen :)
För klockan 18:00 - 22:00 ska vi vara på en halloween fest i stallet...Blir grymt kul de!
Eftersom "festen" slutar såppas sent så ska Sanna sova över här i natt.
Och jag tror att hon följer mä mig ner till stallet i morgon... (om jag ska dit)
För jag ska nog kanske rida Pi i paddocken, medans Evelina har Anna-träning med Brian i manegen !
Hoppas att det blir så !
Annars har jag inget annat för mig nu på morgonen..
Ska nog typ städa mitt rum och jag orkar!?
Och typ blogga, om lite allt möjligt :)<3
Japp, vi ses senare :)
Någon gång under dagen kommer det upp en "BILD-BOMB"!!
/sara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0