Nöjd med dagen ;)

Idag har vi varit på torp, fast innan vi åkte till torp...Så åkte vi in till munkedal. för jag skulle klippa mej !
Det blev sjukt bra tycker jag... ;)
Men iallafall.....på torp köpte jag!....
Ett par jeans, en grå/svart tröja, och ett par gråa ridbyxor :)

När vi skulle åka hem, ifrån torp, så svängde vi in på queens ridsport i munkedal... (www.queen.se)
Och bara skulle titta lite, eftersom det är mamma´s kusin som äger den butiken !! ;)
Men så bad Lisa (mamma´s kusin) mej att prova massor med ridbyxor, och såklart gjorde jag de...
Och då ångrade jag mej att jag köpte ett par gråa ridbyxor på Hööks,...
Jag skulle häldre vilja ha ett par Whiteker (stavning) ridbyxor, så Lisa sa att jag kunde ta med mej dom ridbyxorna hem, och betala dom den annan dag!!
Så vi ska lämna tillbax dom andra ridbyxorna, (inom 30dagar).......... :P
Hahahaha, snacka om att jag blev SJUKT nöjd med dom ridbyxorna.!!!!!!
Men när hon skulle lägga ner byxorna i en påse såg jag att hon lade ner något mer...
Det var ett par Kingsland ridstrumpor (fast allt i den butiken är kingsland, eftersom det är en sån butik) :D<3
Så jag fick ett par ridstrumpor där ifrån mä :)))))
Med en sverige flagga på... (;

/sara

Kommentarer
Postat av: Littan

sv: Tack!

2011-11-04 @ 18:39:47
URL: http://littan.blogg.se/
Postat av: ellen( som vågar skriva namn)

Nu får du ge dig!!!!!!!! Jà e iaf íngen fegis som inte vågar skriva namn!!!!!! Så dåligt!!!!! Utnytjare. Litade på díg men nu vet jag va d!u e!!!!!!!!!!!

2011-11-04 @ 18:50:28
Postat av: natalie

sv. okej, känner mer hennes bror! :)



är ni kusiner?

2011-11-04 @ 18:53:06
URL: http://naataliemattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0