Mot strömstad!

Nu drar vi till strömstad och vi ska sova hos mamma´s kille... :p
För i morn morgon drar vi iväg till Björneröds-ridklubb för Emilia ska vara med på någon maskerad-hoppning eller något sånt tror jag! :)<3 Blir grymt kul!...
Iallafall... Jag berättar INTE vad hon ska klä-ut-sig till !!!!!! It´s a secret!
Om ni kommer får ni gärna komma från och säga "Hej"... Inte bara titta på mig.
För såhär är det.
Det är ganska många som läser min blogg.
Gå bara inte runt och titta på mig, hej HEJ SARA istället<3

Puss he då bloggar sen eller i morn<3

Kommentarer
Postat av: I ♥

Sv: Så lite så :) Jag kommenterar andras bloggar, det är många som läser min blogg av mina vänner o så :) Sedan har jag varit med på arkiv listan. :)

2011-11-19 @ 23:29:21
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0