HELG "snart"

...Snart är det helg, eller "a" i morn är det fredag :)
Och jag tänkte berätta för er vad jag ska göra under helgen.
I morn efter skolan ska jag typ inte göra så mycket (tror jag) kanske vara med några goa cheyer och killar!
Sen på lördag ska jag rida ut på en stor-häst. Hos mamma´s kusin Malin!  Jag ska rida på en stor-häst, och Malin ska leda hennes andra häst, som inte kan bli riden (kommer inte ihåg varför?!)
Men iallafall så..... På söndag ska jag och min familg iväg till strömstad, för min "lodsas" syrra Emilia ska typ vara med på någon "maskerad hopp" eller något sånt :)
Blir kul.
Kameran hänger mä oxå, såklart :)<3
Sen efter det så ska vi till Nordby och shoppa loss lite!!!!

Nu ska jag försöka trolla fram en bild på mig och Malin´s stor-häst!! :)



JAAAAA, jag hittade en bild hahahahhahaahahahaha<333

/saraaaaa den bästa<3


Kommentarer
Postat av: Rasmus Johansson

haha, grym blogg.

Haha, jag är en kille fast, jag tror inte att du bryr dig.



hejdå

2011-11-18 @ 20:39:45
Postat av: Anna eliasson

OJ, vilken stor häst !!

haha söt du är på den hästen !<333

2011-11-18 @ 20:40:35
URL: http://annathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0