Heeeeeeeeeeeeeej!

Sitter just nu och läser era grymma bloggar!!
Som ni kanske har förstått så kommenterar jag era bloggar välldigt sällan!
Fattar inte varför men,men... Jag kommenterar dom bloggarna som JAG tycker välldigt mycket om.
Jag kommenterar gärna era bloggar när jag har sjukt tråkigt!
Som just nu.. o_O

Men "a"... Om ni vill veta mer om mig, är de bara att fråga på facebook, kommentera, maila eller sms:a.
Vill ni ha mitt mobil nummer är det bara att fråga på facebook eller maila :)
Jag skriver de tyvärr inte på bloggen inför FLERA läsare :p
Sorry, But that´s it !

Nu ska jag fortsätta läsa era bloggar, sen ska jag nog ta och gå ut med hundarna! :)

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Ellen Kjellstorp

Asså de e inte jag som skriver mina kommentarer?

Dom eller några av dom som inte har namn e från en sajt som jag e medlem på och jag har haft en tävling där och dom har ingen blogg så jag lottar ut medlemskap till dom när dom kommenterat.

Nej!Men asså du kommenterar bloggen hela tiden,Hur dålig den är och så!De känns bara som man aldrig Lyckas!De e inte roligt längre!Sara...jag trodde du va en bra tjej men du bara har klagat på mig hela vägen!DU tror att bara JAG gör fel hela tiden,alla gör fel någon gång/er.

Du va då mycket snällare sist jag va med dig...får jag säga!

2011-11-26 @ 19:12:05
URL: http://ellenkjellstorp.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tack<3



asså herre gud vad hon där ellen håller på!!

2011-11-26 @ 21:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0