Har inte bloggat nu på ett tag!

Har inte bloggat nu på 2 dagar, det är ganske så mycket för mig. Eftersom jag brukar blogga varje dag igentligen!
Men iallafall så... Varför jag har bloggat är för att..... Jag har inte haft tid och jag har varit mycket med mina vänner. Och sånt är viktigt för mig.
Vi har haft två prov nu på två veckor mä.. så ja har pluggat mycket!!!
Men..... Jag har faktigt varit inne och läst+kommenterat några av era bloggar. För att vara snäll.
Och jag har fått många fina kommentarer tillbaka från er.
Blandannat så har många av er skrivit till mig på facebook, om varför jag inte har bloggat nu på sistone!?
Och nu har ni ju fått svaret, så gått de går! :p

 

Min eftermiddag idag " onsdag "

Just nu sitter jag här med Nora H, och har sjukt tråkigt.
Vi ska väll snart ta och dra ut... :)
Sen klockan 17:00 (asså kl 5) så har jag hopp-träning.
Så ser typ min dag ut idag.!!

Jag TROR inte att jag kommer att blogga ikväll, jag bloggar nog KANSKE ett till inlägg innan natten :)<3
Men nu får ni ha det gött sålänge :)
Läs andra bloggar sålänge mä<3

/puss saraaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0