Frågor+Svar :)

Postad av: Anna Eliasson.   www.annaeliasson.blogg.se

Vad är din statistik på som högt nu?
Kram<3

Sv: Tack för frågan Anna :) Jadu, sisst jag kollade, för ungefär 10min så låg den på ungefär 204.
Och de är faktigt mitt rekort, för jag har bara haft bloggen i 3 månader :)

Postad av: Nelly Jonsson.  www.fotbollinmyheart.bloggplatsen.se

Jag har 3 frågot till dig/din blogg!? :)
1. Vad gör du på fritiden?
2. Vad står din statistik på nu?
3. hur gammal är du?
Du är grym tjejen..... Hoppas du får en bra advent

Sv: Tack Nelly för frågan :) Statistiken står ju på ungefär 204. På fritiden rider jag, är me kompis eller gör massor med annat.
Jag är 12år... jag fyller 13 i januari nästa år! :)
Tack, du är mä grym :)<3

Postad av: Anonym.

Hur många priser från tävlingar har du??

Sv: Jag har 10 rosetter, 1 plakett och 3 gudhalsband :)//kram


Skicka gärna in fler frågor, så svarar jag antingen i ett st här inlägg eller i ett VIDEO-INLÄGG :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0