At Last Weekend!! "JIPPI"

... Yammi, då var det fredag igen då :)
Idag har jag varit i skolan, skol-dagen för min dej idag har sett ut såhär...
8:45 - 09:50, hade vi matte.
RAST
10:10 - 11:00, hade vi elevens-val. (jag har boll-spel)
MAT+RAST
11:50 - 13:00, kom det en som pratade om Afrika, VÄLDIGT intresant faktist!!!!... (jag menar de)
Sen vid 13:00 gick jag hem, jag gick sakta och pratade med Nora och Arvid.
För Nora och Arvid gick hem till Nora, för att Nora skulle lämna väskan, sen kom dom hem till mig.
Och var här (det var då jag gjort ett kort-inlägg så... :)
Sen har vi varit på nordby. shoppade inte mycket, typ ett par skit snygga skor! :p

LÖRDAG:
I morgon ska jag till Malin och hjälpa henne i stallet... Hon har två stor-hästar. Dom är SÅ SJUKT snälla båda två.
´Fast bara ena hästen går att rida på. :/
Iallafall så... ska jag ju till malin och hjälpa henne.!?
Och jag tror att det blir en ute tur på hennes STÖRSTA häst. :)
Ut i skogen kanske!!
Sen ska jag till mormor och äta middag. Sen bliré nog at dra hemmåt dursha, osv osv.
För att jag ska hänga med några goa cheyer & killar<3
Och senare på kvällen tror jag, så ska vi till strömstad för att sova där.

SÖNDAG:
....Ska vi kolla på Emilia när hon "tävlar" eller a, hon ska typ hoppa ett maskerad hopp :p
Då SKA kameran mä!<333
Också MÅSTE jag plugga till religion´s provet vi har på onsdag :/ Lite mindre kul, kan man ju säga då! :/ "haha"

 //sara


Kommentarer
Postat av: anna eliasson

sv: a visst :)



fin bild, är de din häst?

2011-11-19 @ 09:40:43
URL: http://annathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0