Älskar er.....!<3

.... Nu har statistiken varit hög i flera dagar!
Snacka om att jag blir helt förvånade när jag loggar in på bloggen och ser att statistiken ligger nästan...a, högt!!
Men iallafall, så var det inte det jag ville snacka om!
Utan.....
Eftersom ni har skaffat denna bloggen tillsammans med mig, Då undrar ni kanske
(va nej, det är ju din blogg Sara)..... Fast "nej", det är eran mä.!!
Jag skriver om min vardag,ridning,tävlingar osv osv, och NI läser det, och följer den :p
Det är typ som att ni har skaffat denna bloggen tillsammans med mig!

För er som inte visste det så... nu vet ni det iallafall :)<3

//sara

Kommentarer
Postat av: EllenK

Japp :P

2011-11-16 @ 16:32:18
URL: http://ellenkjellstorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0