Allt möjligt...

      VIDEO!!

Försökte ladda upp en video igår fast det gick la sådär, får jag väll erkänna ;)
Haha, jag har/hade aldrig i hela mitt liv gjort det. Men så blev jag så sugen på att visa en video för er...
Jag LÅVAR att det kommer att komma upp en video, på när jag hoppade min första tävling, med Rufus<3
Men vet inte när !?   Så nu får skicka in en kommentar och skriva vad ni vill ha en video på !! ;)
___________________________________________________________________________________

    BLOGGEN!!

Jag har ju funderat på om jag ska ha kvar bloggen eller inte. Och jag har funderat i FLERA dagar, fast jag har fortfarande inte bestämt mej !!
Fast ni vet ju att det är NI som bestämmer det...
Det kanske blir så att jag bloggar bara när jag har lust/ork/vilja, eller om jag har har något viktigt att berätta för er. Om det blir bra för er... För det finns ju MASSOR med andra bloggar ni kan läsa ju,...
Ni får NÅGRA exempel bara!
www.LiinaCamilla.blogg.se, www.NellieBerntsson.blogg.se, www.TeamStar.blogg.se, www.TeamHembys.blogg.se, www.MikaelaLundberg.blogg.se, www.MatildaSparrenhok.blogg.se, www.IsabelleAlberti.blogg.se, www.Anniepanni.blogg.se.     Om ni har fler blogg-förslag ge dom till mej då !! ;)
_________________________________________________________________________

    5 SAKER OM MEJ!!

1. Jag är en blyg chey!
2. Jag älskar att bara chilla ute med kompisar!
3. Jag älskar choklad!
4. Jag älskar att vara med ponnysarna, inklusive alla djur!
5. Jag är en chey som vågar göra nya saker!
____________________________________________________________________________________

   HINNER INTE!! :(

Har en tråkig sak att berätta för er mä...
Mitt bloggande har väll gått sådär nu tycker JAG. De tror jag att ni mä tycker, fast problemet är att jag är så mycket med mina vänner..... eller "a" det kanske inte är något problem, men jag måste ta en paus ifrån bloggen ibland... För mina vänner säger at jag inte är mej själv, som jag var förr!! Och det är viktigt att just JAG får ta en paus ibland, tycker dom. Och det kan jag hålla med om!! :p
Fast om NI vill ha kontakten med mej iallafall, utom på bloggen kan ni bara ringa eller sms:a mej.
Det blir jag alltid glad för!... Vill ni ha mitt nummer, så får ni det på facebook eller på msn. För jag skriver inte ut mitt nummer på bloggen !! :/
____________________________________________________________________________________

    
MIN KVÄLL SER UT SÅHÄR.......!!

Ikväll bliré chey kväll med VÄRLDENS coolaste vänner!!
Det blir nog la toppen bra de, hoppas vi iallafall...
Mirre kommer och hämtar mej sen!! ;)<3
Ses vi??
____________________________________________________________________________________

    FRÅGA PÅ!!

Nu gäller det....
Skicka in en/flera frågor till mig på bloggen (asså skicka en kommentar)
så svarar jag på dom, antingen i ett video-inlägg eller i ett vanligt inlägg, och jag kommer att skriva vem dom är ifrån och osv osv... ;)
Hoppas jag får MÅÅÅÅNGA frågor :p<3
____________________________________________________________________________________

   
MINA FAVIS BILDER "ON ME"!!






________________________________________________________________

/SARA<3



Kommentarer
Postat av: anna eliasson

svar: tack



jag skulle vilja se en video på när du tävlar ett riktig stor tävling!!

eller a, iaf inte en clear round.



kram din anna<3

2011-11-11 @ 16:27:02
URL: http://annaeliasson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0