Å sorry, but..!?

Som sagt, idag slutade jag skolan kl 15:35.. ;)
Och efterskolan gick jag och Nora med Miranda hem, för att hon skulle lämna sin väska!
Sen gick vi hem till Nora, för hon skulle lämna sin väska....

Sen gick vi hem till mej och stannade där/här en stund, ;)
Och sen så gick vi ut och bara chillade lixom.

Sen gick jag hem och åt....och nu sitter jag här och "bloggar" !!!!!

Ska nog snart ut till dom igen, måste bara smälta maten lixom :p

Det var därför jag inte bloggade direkt efter skolan. x)
Nu ska jag sms:a Nora, sen gå ut till dom.......
______________________________________________________

Såhär ser min kväll ut !!

När jag kommer hem sen, ska jag plugga lite matte...
Sen kl 20:00 är det "ensam mamma söker" på 3:an, så då ska jag se på de (:
Sen ska jag ringa Benjamin och prata med honom!! ........

But.... see layter (stavning) ;)

/sara


Kommentarer
Postat av: Hannaa

ne A & B ponny, men jag är ändå rätt kort så kan rida B ponny också :)

sen rider jag 2-3 hästar 4 dagar i veckan också ;)

2011-11-07 @ 19:48:55
URL: http://hannaaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0