10 saker ni INTE vet om mej!!

.... nu har jag tid att blogga, förut hann jag inte blogga för mamma skulle ha datan då..
Och min data är ju typ sönder så !

Men iallafall så... jag vet INTE vad jag ska skriva om till er men!?
Det får väll bli lite om mej... Skriver 10 saker, jag TROR att ni INTE vet om mig!.... x)<3

1. Att jag är mörk-rädd "ibland".
2. Att när jag är med någon kompis, är jag VÄLDIGT sprallig av mig. "hehe, mina vänner vet nog det redan!"
3. Jag ÄLSKAR choklad.
4. Mina vänner betyder ALLT för mej !!
5. Att jag har en boyfriend´s. o.O
6. Ni vet inte vad jag hade för hår-färg när jag föddes!? ;)
7. Ni vet inte vad jag heter i andra-namn. o.O
8. Jag tror att ni inte vet vilken min favorit blogg är....!?
9. Vad mina syskon heter.
10. Om jag är avis på någon eller inte..? ;)

Så...... ngt mer ni undrar, BARA ATT FRÅGA !! ;)<3
Finns i facebook chatten om ni vill snacka <3

/sara

Kommentarer
Postat av: Hannaa

okej :) Typ lika långa xd <3

2011-11-09 @ 20:17:41
URL: http://hannaaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0