Gästbloggning #1 - Emma


Hallå Saras söta läsare!

Jag heter Emma Spetz Wedberg, är 14 år och går i åttan (jag finns på DENNA bloggen). Mer om mig kommer i ett annat inlägg! Sara ställde lite frågor så det skulle vara lite lättare att skriva om sig själv sedan. Här har jag svarat på dem så nu kan få en liten bild om vem jag är i alla fall (även om många säkert känner mig redan) :)

1. Vf började du att blogga?
1. Vf började du att blogga? Svar: Jag vet inte riktigt, bloggen är ju en dagbok som folk kan läsa. Ibland är det bara skönt att få skriva av sig lite.
2. Hur många priser från häst-hoppning/dressyr har du? Svar: 9 rosetter, i medalj och 2 plaketter.
3. Vilka sporter är du bra på? Svar: Jag vet inte riktigt, inte sådär galet bra på någon sport egentligen tycker jag själv haha ;)
4: vem e du tsm me? Svar: En kille som heter Johan :)
5. Är simon din favorit häst? Svar: Simon är en av mina älsklingshästar ja, han kommer alltid vara det oavsett ♥
6. favorit smink? Svar: Foundation och mascara (+ lipsyl får INTE glömmas!)
7. ska du tävla någonting nu innan 2012 Svar: Inget planerat just nu faktiskt, så nej.
8. vf driver du ingen egen blogg? Svar: Har gjort det tusen gånger förr och jag tyckte det blev tråkigt... :p
9. är du och matilda martinsdotter bra vänner? Svar: Jajamensan!
10. Har du fler än en sport du håller på med nu ? Svar: Yes, jag spelar innebandy också.
11. hur gammal va du när du började på ridskola? Svar: Första gången var jag 4, sen slutade jag och började när jag var 8 igen.
12. vem tävlade du när du tävlade din första tävling? Svar: Clearround med Cornette :p
13. vad e ditt mål med bloggandet? Svar: Vill inte direkt bli kändis på det. Men jag vill känna att jag kan skriva om mig och mitt liv i förtroende till de som läser! :)
Svar: Jag vet inte riktigt, bloggen är ju en dagbok som folk kan läsa. Ibland är det bara skönt att få skriva av sig lite.

2. Hur många priser från häst-hoppning/dressyr har du?
Svar: 9 rosetter, i medalj och 2 plaketter.
Sometimes you just have to own the world for a second, and get something out of this gorgeous moment. ♥
Svar: Foundation och mascara (+ lipsyl får INTE glömmas!)
OBS. TEXT OCH BILDER KOMMER LITE KONSTIGT. VET INTE VARFÖR, GÅR INTE ATT FIXA..
Puss och kram /Emma ♥
7. ska du tävla någonting nu innan 2012
Svar: Inget planerat just nu faktiskt, så nej.
8. vf driver du ingen egen blogg?
Svar: För det är roligt, speciellt att blogga med någon som älskar det lika mycket som jag!
9. är du och matilda martinsdotter bra vänner?
Svar: Jajamensan!
10. Har du fler än en sport du håller på med nu ?
Svar: Yes, jag spelar innebandy också.
11. hur gammal va du när du började på ridskola?
Svar: Första gången var jag 4, sen slutade jag och började när jag var 8 igen.
12. vem tävlade du när du tävlade din första tävling?
Svar: Clearround med Cornette
3. vad e ditt mål med bloggandet?
Svar: Vill inte direkt bli kändis på det. Men jag vill känna att jag kan skriva om mig och mitt liv i förtroende till de som läserSometimes you just have to own the world for a second, and get something out of this gorgeous mo

Kommentarer
Postat av: anna

vad kul med en gäst-bloggare, fina frågor sara har skickat in och fina svar emma!!<3

2011-12-03 @ 23:45:57
URL: http://annaeliasson.bloggplatsen.se
Postat av: wilma Glans<3

heej! Fint du skrev.. ;) haha..



//Wilma<333

2011-12-04 @ 08:22:07
URL: http://teamhastochponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0