Tjena morsh !!

Tjena morsch galorch "haha".... :p

Haha, jag har typ inte bloggat idag, för att jag har haft fullt upp hela dagen!
De har ju varit skola t kl 13:10, den har varit rätt så nice. Typ varit i kyrkan, haft elevens-val, (missat tand-läkaren Lalalalala "upps"), haft en vanlig lektion, sen slutade vi!! hehe, klantigt att missa tand-läkaren Sara!!

Efter skolan gick ja, Linneá och Lise upp t byggdegården för att se om Danne och Filip va där.
Oh dom kom t slut ;)
Haha, dom missade bussen båda 2 !! Klantigt!!!!!?!!!!! :D (som mig)
Men iaf eftersom Danne och Filip missade bussen så....
Filip ringde sin mamma så hon kom och hämtade honom. Danne ville stanna i tanum me mig, linnea och Lise.
Så han gjorde de, vi va hemma hos mig en stund. va ute och ba chillade lixom! :)

Sen skulle Lise hem, och Danne mä :/ Så de va bara ja och Linnea här då! hahahahaha
Jag och Linnea gick t fritids-gården vid 18:00 tiden, och va där och chillade me några goa fölk!! :)

I morgon ska jag inte göra ngt speciellt, typ bara kl 15:00 som är bokad för mig.
Då ska ja t mina kusiner och baka me dom :) Va ska ni göra i morn då??<3

LOGGA IN PÅ FB OCH CHATTA MED SARA HÅKANSSON<3333333
//sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0