Svar del 2

Postad av:  Anna-Johanna<3
1. Hur många läsare har du per dag? Asså, de e helt olika! :D
2. Hur långt vill du komma med din blogg? Låååångt.
3. Vilka bloggar läser du mest? :D NellieBerntsson.se, "din", MASSA mer.

Postad av:  Wilma Glans<3
1. Hur länge har du ridit? Började på ridskola när jag var 4-5 år :P 
2. Vilka bloggar läser du "aktift"? 
Dom som står där öppe ^^
3. Vilken är din favorit blogg? ALLA är sjukt bra<3
4. Har du ställt frågor till min blogg? Yes!
5. Gillar du mig? hahahahaha. Jaaaaa ;)

Postad av:  Ebba Aronsson :)
1. Vad vill du få ut av ridningen? De e ju mitt intresse, förväntar mig ingen speciellt, Skulle gärna vilja träna för någon som tävlat SM :) (typ du) haha
2. Har du någon du ser upp till så kallad förebild? Nepp :)
3. Har du någon favorit utrustning/pryl? Nej, typ inte!

Postad av:  Okänd ?
1. Varför är du så sjukt söt? Ingen aning, föddes så...?
2. Läser du Nellie Barntsson´s blogg? Ibland^^
3. Vilka bloggar läser du? Dom står där öppe!!!
4. Hur gammal va du när du började rida? 4-5år
5. Vill du lära känna mig? Visst<3
6. Vilken rid-klubb tävlar du för? Tanums-ridklubb.
7. Ska du tävla något innan 2012? Yes, på fredag (en clear round)

Postad av:  Ellen Kjellstorp<333
1. Din faworit häst? Har massor!!.......
2. Vilcken blogg gillar du mest? Ingen aning.
3. Vad är de högsta du har hoppat? 115cm
4. Hur länge har du ridit? 8 år på ridskola.

Postad av:  Emma Spetz :D
1. Favorit smink? Maskara!! :D
2. Vad har du helst på dig för kläder i vardags? Jeans  & linne :)
3. Föredrar du allround, hopp eller dressyr sadel? Hopp-sadel.
4. Jin/ prestige stigbyglar? Jin såklart :)
5. Favorit ämne i skolan? Matte!!
6. Favorit blogg? Ingen aning :D<3



Kommentarer
Postat av: Wilma Glans<3

Heeej! Tack för att du tog me mina frågor :D <3





//Wiiilmaa<333

2011-12-02 @ 20:54:16
URL: http://teamhastochponny.blogg.se/
Postat av: Wilma Glans<3

Heeej! Tack för att du tog me mina frågor :D <3





//Wiiilmaa<333

2011-12-02 @ 20:54:30
URL: http://teamhastochponny.blogg.se/
Postat av: Moa

Sv: hej det är ingen tävling :) men mejla mig på facebook sååå ställer jag frågor där kram :)<3

2011-12-02 @ 21:33:32
URL: http://meisy.blogg.se/
Postat av: din bästa vänn

2011-12-03 @ 14:03:01
Postat av: emelie ganqvist (facebook)

favorit mat

älskling ras på hästar

bästa vän

vill du lära känna mig lite bättre

hur många kompisar har du på facebook

2011-12-03 @ 14:05:43
Postat av: emmaa - fotoblogg

Härligt bruuuden! :D

2011-12-03 @ 22:24:26
URL: http://zoomsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0