Som ni kanske redan sett men.........

..... Så har ju Emma "gäst-bloggat " on my blogg !!
Så jag tycker att i ska slänga in en kommentar till de inlägget och skriva om vad NI tycker om de inlägget.
Jag tror nog att både Emma och jag blir glada för de! ;)

De är en sak som jag har lagt märke till nu när dom här månaderna jag har bloggat !?
Och de är att... när jag bara skriver ett slarvigt inlägg, så kommer det inte in några kommentarer.
Men när ja skrivit något intresant, låååångt inlägg osv osv DÅ kommenterar ni?
Men,men.........

Nu tycker jag att klockan är mycket, för den står på 23:53 så jag ska nog ta och dejta kudden nu asså.

Men ni vill ju såklart veta vad jag ska göra i morgon eller?? Visste väll de.... ^^
Sooooooooov morgon, läääääääänge....
Jag ska inte berätta allt i detalj men lite smått och gott blire allt :)
Som sagt sooooooooooooov morgon läääääääänge!
Sen ska jag ta mig i kragen och börja STOR - städa mitt rum... dammsuga, säta upp lite tavlor, OM moffa kan komma med borr osv...!!
Städa, och massa mer skit här hemma blire i morgon... Fast de e ju söndag, söndgar ska vara tråkiga tycker jag!!!
Lixom sista dagen på veckan, då ska man pusta ut !!!!

Ha de fett nice nu då!!<3333333

Kommentarer
Postat av: liinacamilla

sv; hihi ne man får hoppas på de bästa ;)<3

2011-12-04 @ 09:10:11
URL: http://liinacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0