Såhär ser eftermiddagen för Sara ut.. :P

Skolan för min del har varit rätt så nice. Vi har typ bara chillat !! :)
Pallar inte berätta "exakt" hur den sett ut men... (den har varit nice iaf) !!    Men ni kanske vill veta hur min eftermiddag kommer att se ut :p

Just nu sitter jag och Linneá här hemma hos mig och chillar lixom<3
Vi ska nog typ snart ta och äta något göttans, sen ska jag fixa håret och sen drar vi ut med några kompisar och bara chillar.....

Vi ska iväg och titta på bandy-träning, ni kanske e en liten aning nyfikna på VILKA som ska va me Sara Håkansson idag :)
Linneá, Lise, Danne-Brannbil, Fille-fjonk, MASSA MER......

Nu ska vi ta och äta, OM Linneá kan ta och sluta prata i telefonen :)<3 (LINNEA) :/ EHHEHEHEHEHEHEHEH
HA DE NICE BAJS!!
bjuder på lite bilder ikväll da!

Kommentarer
Postat av: a'p h o t o g r a p h y

sv: bara bra, sj? :D

2011-12-06 @ 16:27:30
URL: http://amandapersson.blogg.se/
Postat av: a'p h o t o g r a p h y

vad gör du?

2011-12-06 @ 20:44:11
URL: http://amandapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0