One-piece är de mysigaste som finns "nästan iallafall" :)

Sitter just nu i min one-piece och grejsar lite med facebook, bloggen osv...
Såg ni jul-kalendern idag eller? Va? Missade ni den!? O_o
Sicken tur att datan finns då da... Gå bara in på www.Svtplay.se och sök där, så... Yes, :)
Själv missade jag den i morse, fast jag hade ju jäkligt tur idag i skolan. Eftersom vi hade 30min rast så satte vi på den!
Fast de är en sak jag HATAR med jul-kalendrar..... De är....att....
När den är slut så är den SÅ SJUKT spännande !!!! :p
Hehe... hatar de verkligen! ;)

Men nu tänkte jag svara lite på ERA frågor !!
Så håll ögonen öppna HELA tiden! HA DE GÖTTANS!<3

Kommentarer
Postat av: arvid

du skrev klara vem fan är det?

du skrev färdiga det är klart jag är färdig!

och du skrev kör men du ger mig varken bil,nycklar elr vilket märke det är på bilen!!! hur ska jag träffa klara vara färdig elr köra utan bil?

2011-12-01 @ 20:11:48
URL: http://arvidberntsson.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0